La Ceai acasă

Ceaiul este licoarea rânzei mele! Cel cu gust autentic, cum numai la el acasă îl găsești, mă umple de liniște.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Azi am avut ocazia să vizitez piața de ceaiuri din Guangzhou, China.

Am rămas cucerită de cultura ceaiului…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Am ales 3 feluri de ceai: verde cu lapte, de iasomie și negru.

Nimic nou, nu-i așa?

Ehehehe… gustul e NOU, e ADEVĂRAT, e NATURAL!

Iată cum a avut loc degustarea (mini ceremonia):

Apoi o domnișoară s-a încumetat să ne servească cu ceai și zâmbet.

Ne-au servit și cu un fel de ceai mai exotic, din diverse ierburi.

După ce-am savurat câteva înghițituri, a dat râsu-n noi.

Zâmbiți, iubiți, visați și beți ceai! Norii din ceai…

Despre DorMiop

Sunt om... Atât, și e destul.
Acest articol a fost publicat în Raza călătoare și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu